eco-deco

Sklep

Faq

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Zamówienia

W JAKICH GODZINACH PRACUJE SKLEP ECO-DECO.PL ?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. W tych godzinach działają też nasze numery telefonów 692-435-736 zawmówienia.  

 

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZAMÓWIENIA INNEGO NIŻ INTERNETOWE ?

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności „za pobraniem” lub przedpłata na konto.

Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:

– imię i nazwisko adresata

– dokładny adres wraz z kodem pocztowym

– numer telefonu do kontaktu z kurierem

– nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów

– adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)

– opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP

Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: info@eco-deco.pl lun 692 435 736

Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?

Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.

2. Dostawa

W jakim czasie otrzymam moje zamówienie?

Zamówienia sa wysyłane w każdy dzień roboczy za pomoca firm kurierskich. Zamówienie złożone do godziny 12 w południe zostanie dostarczone do Państwa następnego dnia. Każde zamówienie złozone po godzine 12 będzie u Państwa drugiego dnia, następującego po dniu zawmówienia.  confirmation.

Jakie istnieją formy dostawy?

Wspólpracujemy z dwiema firmami kurierskimi DPD i InPost. DPD oferuje dostawy bezpośrednio do domu klienta, InPost do domu jak i do podanego przez klienta paczkomatu. Przy finalizacji zamówienia pokażą sie Państwu wszystkie opcje dostawy wraz z ich cenami.  

CZY TOWAR MOGĘ ODEBRAĆ OSOBIŚCIE ?

Niestety na razie nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową. Jeżli to się zmieni natychmiast o tym poinformujemy Państwa na naszej stronie.  the invoice.

CZY TOWAR DOSTĘPNY JEST OD „RĘKI” ?

Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów). Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone. Wynika to czasem z skomplikowaności i indywidualności niektórych produktów.

CZY KURIER ZADZWONI I PRZYWIEZIE PACZKĘ O KONKRETNEJ GODZINIE ?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

3. Zwroty i Raklamcje

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR ?

Tak. Mzna zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zamówienia. środki zwrócimy Państwu niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, jeęli towar został juz przez nas wysłany. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN.

CO MAM ZROBIĆ W SYTUACJI GDYBY PRZESYŁKA DODARŁA DO MNIE NIEKOMPLETNA LUB USZKODZONA ?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z eco-deco.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane

MAM UWAGI DO REALIZACJI MOJEGO ZAMÓWIENIA – JAK MAM JE PRZEKAZAĆ ?

W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.

Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. „uszkodzony dzwonek do drzwi, proszę o tel.” itp.

Image Newsletter