Zwroty
Zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi (zwanego dalej klientem) przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Klient nie ma konieczności podania przyczny odstąpienia od umowy
- Klient może odstąpić od umowy drogą elektroniczną info@eco-deco.pl bądź za pomoca formularza kontaktowego
- Klient ponosi tylko koszty bezpośrednie zwrotu a w przypadku korzystania z zamówionego produktu w sposób powodujący zmniejszenie jej wartości ponosi odpowiedzialnośc za owo korzystanie.
- klient może odstąpić od umowy e-mailem pod adres info@eco-deco.pl zarówno przed wysyłką jak i po wysłaniu zamawianych produktów, jednak w terminie do 14 dni od dnia ich otrzymania.
Reklamacje
- Sprzedający rozpatrzy reklamacje w ciągu 14 dni od jej otrzymania
- Odpowiedź na reklamacje zostanie odesłana na adres e-mail kupującego bądź tradycyjny adres pocztowy
- klient może może odstąpić od umowy e-mailem pod adres info@eco-deco.pl zarówno przed wysyłką jak i po wysłaniu zamawianych produktów, jednak w terminie do 14 dni od dnia ich otrzymania.
- W przypadku jeśli towar będzie niezgodny z umową, klientowi przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy bądź wymiany na towar wolny od wad. Niniejszy zapis nie ogranicza praw klienta od praw konsumenckich wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów. Jeżeli wada jest nieistotna kupujący nie może odstapić od umowy (chyba, że korzysta z wczesniej opisanego uprawnienia do odstąpienia w ciagu 14 dni ).
Kiedy nie przysługuje klientowi prawo do odstąpienia od umowy? Gdy:
- przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- przedmiotem umowy są nagrania dźwiękowe lub wizualne, albo programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w innych przypadkach, uregulowanych treścią art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827).